Behold, the ad that eternally BTFO fat women. It still makes them seethe even tho it was banned

Behold, the ad that eternally BTFO fat women. It still makes them seethe even tho it was banned

  1. 2 weeks ago
    Anonymous

    >Being a beautiful woman is now a bannable offese.
    I guess that's why Earth looks like Hell now.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      >he doesn't realise that objective beauty has been under attack for decades

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        Why is your point worded as an attack on his when you're not disagreeing with him? Or am i misinterpreting something?

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        >Objective
        >Beauty
        Pick one.

        • 2 weeks ago
          Anonymous

          >fit
          >white
          >symmetrical
          this combo is objectively beautiful. any other opinion is cope

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      I want to suicide bomb a body positivity convention

  2. 2 weeks ago
    Anonymous

    The ad is indeed haram

  3. 2 weeks ago
    Anonymous

    fat people deserved to be laughed at.

  4. 2 weeks ago
    Anonymous

    >rent free

  5. 2 weeks ago
    Anonymous

    >even tho it was banned
    fake news
    it was not banned

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Thanks for the input garden gnome

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        Looks like it was banned because it’s a scam product.

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        Yeah, glad they removed that one, singular, commercial that exploited our insecurities and lowered our sense of esteem to sell something.

        So glad nobody else does that, and we quickly took care of it the one time it happened.

  6. 2 weeks ago
    Anonymous

    imagine banning that ad but allowing fast food ads and sugar-filled shit... the state of the world

  7. 2 weeks ago
    Anonymous

    The seethe this generated was magnificent. Women have never been more exposed.

  8. 2 weeks ago
    Anonymous

    who's the model?

  9. 2 weeks ago
    Anonymous

    I support anything that makes women seethe.

  10. 2 weeks ago
    Anonymous

    Banned? What the hell are you talking about, that probably was not what happened. As in: "the government used force to remove the advertisements because it violated some rule about fat people".

  11. 2 weeks ago
    Anonymous

    Is it acceptable for a ISTizen to fuck fat women? I matched with pic related on tinder and wve been chatting, I only wanna fuck her because of her massive tits but I can tell she is sucking in her stomach in pics and is probably fatter in person. When does she stop being a slampiggy and become a obese

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      I'd fuck her brains out

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      I'd fuck her brains out

      Also she has a 2 year old son..don't know if that changes anything bcos I just wanna fuck her tits lol

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Holy fucking shit anon

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      no
      the moment you lose your virginity you are not welcome here anymore

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      I'd breed the fuck out of that voluptuous piece of ass.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      what do you look like anon?

  12. 2 weeks ago
    Anonymous

    u must be low t if you dont dream of fucking that girl every second of the day

  13. 2 weeks ago
    Anonymous

    I never understood the concept of "impossible body standards"
    If a person is real and looks like that, then it is a possible body, unless youre a cripple or something like that
    You're just lazy and dont want to put down the fork and work for that body

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      Agree kinda but also; what are genetics?

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        95% of people have the genetics to have a decent looking body if they put some effort into it, thats not an excuse

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      It's not even impressive. Being sedentary is all it takes to build that. It's just a normal looking human instead of a fatass. It's only fat people who act like eating under 5,000 calories a day is impossible.

  14. 2 weeks ago
    Anonymous

    Controversial opinion: I see why people were mad about this. If it just said "buy our product if you want to look like this" then I'd say anyone who's annoyed should just mind their own business. But because it says "are you beach body ready" the implication is clearly (and this is clearly deliberate) "your body is going to be exposed to the public soon, you don't look like this woman so your body isn't ready for public visibility, better buy our product quick". It's the "your body isn't fit to be seen" part that tips it into insulting territory, not the presence of a thin woman.
    (I am aware that some people do just get mad at any image of a person who's thinner than them)

Your email address will not be published.