>gay guys call me sexy. >no attention from women

>gay guys call me sexy
>no attention from women

how much do I need to browse IST so I can switch to the winning team?

  1. 1 month ago
    Anonymous

    if gay guys give you attention that directly, you probably are attractive to more women than you think, but women are conditioned to not be so forward about it. try approaching a few in school or a bar or something

    • 1 month ago
      Anonymous

      it only matters if the gay guys are attractive

      • 1 month ago
        Anonymous

        Depending if they are toppers or bottomers, every hole is a goal!

        there was this black guy online who legit looked like a woman, I didn't read the gender and was about to message hoping I could colonize myself some qt jungle pussy but then at the last minute I realised it was a dude

        ngl I considered breaking his tight little buck bussy but it's probably 99% angle frauding and I'd be highly disappointed irl, still impressive pictures tho, crazy hips and ass, I don't feel racist anymore after mirin that ass

  2. 1 month ago
    Anonymous

    >BAAAAWWW I WANNA BE THE PASSIVE, RECIPIENT GENDER I WANNA I WANNA I WANNA

    Women aren't going to be the ones approaching you.

    • 1 month ago
      Anonymous

      speak for yourself ugly lol

      • 1 month ago
        Anonymous

        ywnbaw

        or a man at this rate.

        • 1 month ago
          Anonymous

          Spoken like a true ugly person lol you get no pussy you don’t attract women you are a loser virgin incel you will never be a sex haver LMAO!

    • 1 month ago
      Anonymous

      They do if you're attractive

      • 1 month ago
        Anonymous

        https://i.imgur.com/wPr9Rtf.jpg

        >women aren't going to be the ones approaching you
        lol don’t out yourself bro.

        They do approach but they're almost always sub-5. You're just ugly.

        >w-what about attractive guys, they approach them!!

        What about them? Are they spamming these threads?

    • 1 month ago
      Anonymous

      >women aren't going to be the ones approaching you
      lol don’t out yourself bro.

    • 1 month ago
      Anonymous

      this

    • 1 month ago
      Anonymous

      They do approach but they're almost always sub-5. You're just ugly.

    • 1 month ago
      Anonymous

      women approach but it's usually only the extroverted one and the top % of women won't approach giga-chad himself. a lot of them give u signs that invite u to approach but most will never make the first move.

    • 1 month ago
      Anonymous

      based post and of course they hated him for telling the truth

  3. 1 month ago
    Anonymous

    Ugh, the bane of the powerlifter

  4. 1 month ago
    Anonymous

    Depending if they are toppers or bottomers, every hole is a goal!

  5. 1 month ago
    Anonymous

    if uglies, faggies, oldies, fatties, and blackies mire you publicly, hotties are miring you privately

    • 1 month ago
      Anonymous

      women check out men more often than men check out women. they’re just more subtle about it due to their wider peripheral vision. if you see a woman obviously checking you out it’s because she wanted you to catch her

      • 1 month ago
        Anonymous

        what does this have to do with my comment. you didnt really refute my point or agree with it. just typing to type

        • 1 month ago
          Anonymous

          shut up fag your comment is shit and you get no pussy

          • 1 month ago
            Anonymous

            projecting

            • 1 month ago
              Anonymous

              no pussying

              • 1 month ago
                Anonymous

                as if

              • 1 month ago
                Anonymous
              • 1 month ago
                Anonymous
              • 1 month ago
                Anonymous
              • 1 month ago
                Anonymous

                that’s a damn lie bro my nuts is my witness

              • 1 month ago
                Anonymous

                https://i.imgur.com/zSCRtwu.jpg

                >just want a cute femboy to date
                >all I get approached by are either women or male fatsos
                I am going to be single forever

                you two should meet up lol

    • 1 month ago
      Anonymous

      Why are black women and old hags so sexually aggressive?

      • 1 month ago
        Anonymous

        beauty is a trap like a spiders web. a webless spider must learn to hunt or starve

        • 1 month ago
          Anonymous

          truthful and whimsical

  6. 1 month ago
    Anonymous

    >Sons gay bus driver greets me “well hello there Mr.Bear, lookn good!”
    Fuckin just shoot me I wish a woman showed interest I’m dyin for some strange

  7. 1 month ago
    Anonymous

    This is me. I spent like a month on tinder and got 0 likes. Set my preference to include men to and got like 40 likes in a day. What lifts to fix this?

    • 1 month ago
      Anonymous

      Just start using a squat plug

  8. 1 month ago
    Anonymous

    It's because men have literally 0 standards and want to fuck everything

  9. 1 month ago
    Anonymous

    Unless you are top 5-10% gigachad territory women aren't going to fawn over you. You could be 15% "very cute" guy and not get hit on. Just how things are.

  10. 1 month ago
    Anonymous

    No because if you dont approach them they just think you don't find them attractive, even if they want to fuck you, only easy or desperate women make the first move
    You have to be top 1% for women to approach you regularly, otherwise the man is the one to make the first move

    • 1 month ago
      Anonymous

      Meant for

      They do if you're attractive

  11. 1 month ago
    Anonymous

    >just want a cute femboy to date
    >all I get approached by are either women or male fatsos
    I am going to be single forever

  12. 1 month ago
    Anonymous

    post fizeek.
    Back in my early 20s when I was skinnyfat I got hit on by old gay dudes all the time. I figured just ignore them or tell them straight-up that you're not interested.

Your email address will not be published.