i’m travelling to sydney for about a month, should i sign up for a gym while i’m over?

i’m travelling to sydney for about a month, should i sign up for a gym while i’m over? or would bodyweight workouts keep me in shape and not cause any muscle loss?

  1. 2 months ago
    Anonymous

    also what’s worth seeing in sydney

    • 2 months ago
      Anonymous

      bodyweight is enough to not lose gains

      nothing

    • 2 months ago
      Anonymous

      Been living in sydney for 26 years. Stay the fuck out cunt, we're fucking full.
      In all seriousness avoid west sydney and come to cronulla cunt

      • 2 months ago
        Anonymous

        >lived in St Marys
        >worked in Paramatta
        can confirm, stay out of western sydney OP

      • 2 months ago
        Anonymous

        Shut the fuck up bitch, Cronulla is the most beta cuck place you can be.

        • 2 months ago
          Anonymous

          Y mean anon?

        • 2 months ago
          Anonymous

          Meet me at northies you fucking rooty hill gronk.

      • 2 months ago
        Anonymous

        based rioter

      • 2 months ago
        Anonymous

        >lived in St Marys
        >worked in Paramatta
        can confirm, stay out of western sydney OP

        what’s wrong with western sydney

        Try Anytime Fitness. I'm pretty sure they have a 30 day trial. I think all you have to pay is the key and it's refunded when you leave. Just don't say you're from overseas and want a free gym pass.

        Depends, what are you interested in anon?

        uhh idk where are all the fun shit at? nightlife, scenic spots

        • 2 months ago
          Anonymous

          >what’s wrong with western sydney
          I find getting ganked at the station is pretty shitty, but that's just me.

          • 2 months ago
            Anonymous

            i’ve heard about eshays

        • 2 months ago
          Anonymous

          lots of rough cunts waiting to rob/bash you for shits and giggles... surprised I got out alive with half the shit iv seen kek

          • 2 months ago
            Anonymous

            > Fitizen comes in to bash the heads of a few cunts in.
            > What could go wrong???

            Is Western Sydney a good place for a fun free for all brawl considering all of you cunts are unarmed?

            • 2 months ago
              Anonymous

              I haven't spent that much time there lately... back in the day I used to get attacked without warning for how I dressed/being alone lol.

              weapons are a likelyhood though absolutely

            • 2 months ago
              Anonymous

              >all of you cunts are unarmed
              >unarmed
              >western sydney

              • 2 months ago
                Anonymous

                > Australia.
                > Gave up guns cuz muh pussy.
                > Couldn't beat emus.
                > Still acting gangshit though, lmao.

                Australians are a fucking failure mate.

              • 2 months ago
                Anonymous

                stfu amerimutt

              • 2 months ago
                Anonymous

                People get shot in western sydney all the time. Do you think criminals have legal guns or something?

              • 2 months ago
                Anonymous

                Sounds like Swedenistan to me then, so its like Stockholm?

              • 2 months ago
                Anonymous

                So in america, it's legal gun owners that needlessly shoot people in gang wars?

              • 2 months ago
                Anonymous

                Sometimes shit goes down in US of A:

              • 2 months ago
                Anonymous

                >sometimes
                Yeah cunt this barely ever happens. It's so rare that it's a huge deal when it happens. Stop pretending gang activity is parallel to the law.

              • 2 months ago
                Anonymous

                Law activity is essentially same shit as gang activity, blue line gang is the most corrupt part of the police, making it a governmental gang, covering up crimes and causing problems.

                Some people get away shooting police when they get angsty when its for self-defense at their own home and entering on wrong papers.

                > Muh that doesn't happen often!

                Cope dilate, ask for more control and only allow the military, cops and security to handle big man toys for your diaper wearing butts. 😉

              • 2 months ago
                Anonymous

                >based
                big blue gang is fucked

              • 2 months ago
                Anonymous

                Agreed, people are trying to dismantle that shit in US, those departments who proudly wave it should be sued for flag code violations and RICO'd for corruption and organized crime just like they do to biker gangs etc.

              • 2 months ago
                Anonymous

                honestly... I dunno about defunding but def reform, I have a dislike of police but they serve an essential purpose (stopping fucked up cunts ect). I say that as someone who's been mistreated by them a bunch of times and was named for someone killed by police lol

              • 2 months ago
                Anonymous

                I don't dislike the profession personally, just the people in it and the lack of proper transparency and simple respect for the civilians and showing honor for their obligations of protecting people's rights and property over all other things that Police do.

                Fraternal Order of Police is also a huge thing that is in with the whole corrupt police system, they are like the Police arm of the Freemasons and just like them they are a global force in the western countries. You can't swear an oath to two entities and expect them to have the best interest of the civilians at heart.

              • 2 months ago
                Anonymous

                oh absolutely, any 'good' police who call out/expose bad behavior get pushed out or die under strange circumstances lol.

                I just mean -someone- has to do it, without them other gangs would rule over us.

                ... iv never called the police before lol, nothing but grief, my family is pretty dodgy tho

              • 2 months ago
                Anonymous

                desu, I would rather have the 80s Italian mafia rule over us than the police.

              • 2 months ago
                Anonymous

                No legal gun owners mainly shoot children and themselves

        • 2 months ago
          Anonymous

          Nothing's wrong with Western Sydney. It's the best place if you want a good feed. El Jannah, Hawa and El Sweetie are bomb Lebanese places in Granville. Pho Pasteur in Parramatta is good for authentic Vietnamese Pho, and if you're feeling adventurous Cabramatta has really good Banh Mi wherever you go.

          As for nightlife, Newtown is pretty good for relaxed pub/bar vibes. I also like the Keg and Brew a lot. If you want something fancy my favorite places are Shady Pines Saloon, Bar Totti's and I love going to Moyas Juniper Lounge for chill drinks and live Jazz.

          Scenic spots you'll have to travel a little far, I'd really recommend some bushwalks in the Blue Mountains area. If you want beaches (even though its FREEZING), my favorite one ever is Clovelly. You can also do the Spit Bridge to Manly walk although my friend and I gave up and ended up ubering back to her car and driving to Manly beach lol.

          • 2 months ago
            Anonymous

            >Granville
            I arced up at a taxi driver at a 7/11 there once and when i was leaving the servo a van on ballied coconuts pulled up and were hurling rocks at my car. Had to punch it into traffic on the highway.
            Would not recommend granville

            • 2 months ago
              Anonymous

              I literally was there two nights ago. You're so full of shit.

              • 2 months ago
                Anonymous

                I'm not lying cunt. That's what happened the one and only time i was at granville.

          • 2 months ago
            Anonymous

            >hOw GoOdS ThE FoOd!?
            fuckoff cunt, we don't need this bullshit just to have some decent food

        • 2 months ago
          Anonymous

          West Sydney is full of lebs, islanders and subcontinentals. Eastern Sydney is full of hobos and fags. The city centre is full of all of them + a ton of chinese.

          • 2 months ago
            Anonymous

            jen i can’t tell what’s worse

            • 2 months ago
              Anonymous

              Forgot to mention the inner west is full of black fellas

        • 2 months ago
          Anonymous

          >nightlife
          Sydney has no nightlife because some chinless cunt died after copping 1 punch. The real nightlife is bushdoofs and warehouse parties. They are tricky to find but nonetheless you can find them if you ask random people at "nightlife" clubs such as Ivy, Home bar, Chinese Laundry... fuck all these clubs honestly suck. Find out when they do music events and bug people for the real shit. God speed

      • 2 months ago
        Anonymous

        Try Anytime Fitness. I'm pretty sure they have a 30 day trial. I think all you have to pay is the key and it's refunded when you leave. Just don't say you're from overseas and want a free gym pass.

        Depends, what are you interested in anon?

        >lived in St Marys
        >worked in Paramatta
        can confirm, stay out of western sydney OP

        also i’m staying in the cbd area

        • 2 months ago
          Anonymous

          Then go to the rocks and the harbour and shit. Also visit the barcade on bathurst street to pick up femboys.

          • 2 months ago
            Anonymous

            Oh, also go to haymarket for hectic food.

          • 2 months ago
            Anonymous

            Oh, also go to haymarket for hectic food.

            where are all the cute girls at
            also idk how true this is but some aussie at work told me melbourne>sydney in terms of food quality

            • 2 months ago
              Anonymous

              Depends on what type of food you like. Sydney is superior to melbourne in every way.
              Just go out to bars and shit if you want hot chicks. You will pull with your accent.

              • 2 months ago
                Anonymous

                sadge i’ve got a british accent

              • 2 months ago
                Anonymous

                I assumed you were an american. Please don't fucking come here. I'm so sick of pommy backpackers.
                In fact, you should have a nice day rn.

              • 2 months ago
                Anonymous

                i’m bri ish i am i am

            • 2 months ago
              Anonymous

              Go to ARQ on Oxford Street if you want to pull

              • 2 months ago
                Anonymous

                anon i’m not gay

    • 2 months ago
      Anonymous

      Try Anytime Fitness. I'm pretty sure they have a 30 day trial. I think all you have to pay is the key and it's refunded when you leave. Just don't say you're from overseas and want a free gym pass.

      Depends, what are you interested in anon?

    • 2 months ago
      Anonymous

      East subs to dab on garden gnomes in bondi
      North beaches are cool

    • 2 months ago
      Anonymous

      >also what’s worth seeing in sydney
      make the pilgrimage to zyzzs grave to worship and pray for our gains. Every sick cunt has to make this journey once in their lifetime.

      • 2 months ago
        Anonymous

        Im gonna go take a massive shit on his grave

    • 2 months ago
      Anonymous

      Sydney sucks cock

  2. 2 months ago
    Anonymous

    If you want to make progress sign up to a gym, if you want to just mantain bodyweight is enough

  3. 2 months ago
    Anonymous

    go jetts

  4. 2 months ago
    Anonymous

    Is this a low key /aus/ general?

    • 2 months ago
      Anonymous

      No, fuck off and shit up some other thread

    • 2 months ago
      Anonymous

      is now

    • 2 months ago
      Anonymous

      Wdym?

  5. 2 months ago
    Anonymous

    Fuck off were full

    • 2 months ago
      Anonymous

      what does this even mean?

      • 2 months ago
        Anonymous

        We're full so you should fuck off

        • 2 months ago
          Anonymous

          anon that’s not very nice

  6. 2 months ago
    Anonymous

    Congrats anon, you just single-handedly started a turf war.

    • 2 months ago
      Anonymous

      all planned

  7. 2 months ago
    Anonymous

    FUCK THIS GAY CUNT CITY

  8. 2 months ago
    Anonymous

    As if this cunt's going to venture outside of the CBD / rocks / Bondi.
    >Go to a fucking leb chicken shop in Auburn bro
    Actual halfwits in this thread

    • 2 months ago
      Anonymous

      I agree. Westies are subhuman retards.
      WOON

    • 2 months ago
      Anonymous

      i’m cry

    • 2 months ago
      Anonymous

      lmao indeed

  9. 2 months ago
    Anonymous

    is australian tap water drinkable?

    • 2 months ago
      Anonymous

      depends what your used to... I struggle to drink tap water from different states when I travel lol, I tend to drink bottled these days regardless though

      • 2 months ago
        Anonymous

        >bottled water
        enjoy your microplastics

        • 2 months ago
          Anonymous

          >what is voss

        • 2 months ago
          Anonymous

          everything got microplastics in it man, life goes on

          >what is voss

          who tf can afford to drink 1.5L of voss per day?

          • 2 months ago
            Anonymous

            >who tf can afford to drink 1.5L of voss per day?
            How fucking poor are you?

  10. 2 months ago
    Anonymous

    if i’m not white in aus how likely am i to face racism

    • 2 months ago
      Anonymous

      not likely unless your a cunt (because if you aren't white and someone reacts to you poorly they are clearly racist

      watch out for the people who aren't white more tbh, i'm white and can't count the amount of times people have been racist towards me lol

      • 2 months ago
        Anonymous

        thanks for the legit response desk

        • 2 months ago
          Anonymous

          no sweat

          >who tf can afford to drink 1.5L of voss per day?
          How fucking poor are you?

          i'm not paying like $10 a day for fucking water, if I wasn't drinking the 1.5L bottles from coles i'd get a water filter

          that’s shitty bruv
          i’m against the sjw shit they teach in uni
          racism is racism

          yeah its fucked... thing is this is going back like 20 years lmao, aboriginals, asians of all sorts, middle easterners, asians... the whole fucking gambit - i'v also had problems with people and they turn around saying "they called me x" and automatically get seen as a victim regardless of circumstances: totally fucked

          • 2 months ago
            Anonymous

            victimhood culture feelsbadman
            you can thank america for its influence on that

            • 2 months ago
              Anonymous

              >blame America
              >this goes back to the initial days of slavery/backlash
              >who owned most of the slaves?
              ... mmmmmm IST

              The only legitimate answer in this thread is to visit Penrith.
              Penrith is a very walkable city and mogs all suburbs into oblivion
              >20+ gyms
              >5 brothels within 100m of each other
              >Penrith Panthers leagues club to pick up some hot Shazza's
              >Werrington isn't too far away
              >Westfield's for some jailbait, cop a blowie in the disabled toilets for some Westfield gift cards
              >Mama Lana's for a free feed at tea, community kitchen for free takeaway at lunch
              >Head on over to the regatta centre if you want free accommodation or to go cruising / dogging

              lol don't send him to Penrith (though I guess it was one of the safer areas of western sydney when I was there)

              one time I was in penrith (15+ years ago) I saw these skinheads walking around... boots and bracers ect, then there's suddenly lebs everywhere, they'r running down the street grabbing random leb people into a group and forming a mob lmao, didn't see what happened after that

              • 2 months ago
                Anonymous

                Checked.
                Other than the pajeets at Penrith high, the fobs from the Penrith Jersey Flegg team, and the Thai and Chinese sex slaves at said brothels, Penrith is as True blue as you can get, the last bastion of white Australia

              • 2 months ago
                Anonymous

                australia is for the british

              • 2 months ago
                Anonymous

                Fixed it up for you, you fucktard.

      • 2 months ago
        Anonymous

        that’s shitty bruv
        i’m against the sjw shit they teach in uni
        racism is racism

  11. 2 months ago
    Anonymous

    fuck sydney, come to canberra bro

    • 2 months ago
      Anonymous

      senpai there’s nothing to do in canberra

      • 2 months ago
        Anonymous

        >what is questacon

        • 2 months ago
          Anonymous

          we went there for grade 5 camp. love the drop slide.

  12. 2 months ago
    Anonymous

    The only legitimate answer in this thread is to visit Penrith.
    Penrith is a very walkable city and mogs all suburbs into oblivion
    >20+ gyms
    >5 brothels within 100m of each other
    >Penrith Panthers leagues club to pick up some hot Shazza's
    >Werrington isn't too far away
    >Westfield's for some jailbait, cop a blowie in the disabled toilets for some Westfield gift cards
    >Mama Lana's for a free feed at tea, community kitchen for free takeaway at lunch
    >Head on over to the regatta centre if you want free accommodation or to go cruising / dogging

  13. 2 months ago
    Anonymous

    OP, TAKE THAT PICTURE DOWN

    • 2 months ago
      Anonymous

      Take it down. NOW.

  14. 2 months ago
    Anonymous

    Why do americans turn schizo when pressed on any issue they have close to their heart?

    • 2 months ago
      Anonymous

      its not just them lol, there's plenty of subjects that aussies loose their minds over

    • 2 months ago
      Anonymous

      > Muh schizo.
      > YOU NEED TO ACCEPT MY PUSSY WAYS!!!
      > Missing teeth from meth addiction and getting punched in the face.
      > Typical aussie.png

  15. 2 months ago
    Anonymous

    OP, if you wanna really experience sydney come to mount druitt

    • 2 months ago
      Anonymous

      oi cunt tick me a foil til payday?

    • 2 months ago
      Anonymous

      Demographics. According to the 2016 census of population, there were 16,726 people in Mount Druitt. The most common ancestries were Australian 11.9%, Filipino 11.9%, English 10.2%, Indian 6.9% and Pakistani 5.5%. 40.8% of people were born in Australia.

      >yes, come to Mt Druitt and experience Australian culture lol
      PS: I stopped a rape at the train station there one day lol, I didn't want to fight the two dudes so I called them fuckwits if I didn't have to (totally would tho) and said there were cameras everywhere... I offered to walk the chick to her car and she's like "why? what fucking use are you?" fucking bitch lmao

      • 2 months ago
        Anonymous

        oof... too many drinks, i'd consider moving back to Syd if the real estate prices go back down tho

  16. 2 months ago
    Anonymous
    • 2 months ago
      Anonymous
  17. 2 months ago
    Anonymous

    sign up for gym for gym sloots bruz
    then come WA and realise nsw/vic cityfags are all coked up mongs

Your email address will not be published.