>*is the most uncool reason why you were out of the gym for weeks at a time*

>*is the most uncool reason why you were out of the gym for weeks at a time*
heh, nothing personal

Shopping Cart Returner Shirt $21.68

Tip Your Landlord Shirt $21.68

Shopping Cart Returner Shirt $21.68

  1. 1 month ago
    Anonymous

    Stopped happening to me when I stopped squatting.
    I've changed my diet countless times, it has 100% to do with squats.

  2. 1 month ago
    Anonymous

    how do you know when your hemorrhoid is thrombosed?

    • 1 month ago
      Anonymous

      I guess it must hurt more? I used to get hemorrhoids when I was fat but it was never painful enough to skip a workout.

      • 1 month ago
        Anonymous

        Yeh same. Get them little frickers sometimes but never even hurts to sit like I see some people say.

    • 1 month ago
      Anonymous

      It burns like fricking hell to take a shit, you dread every trip you make to the toilet, it hurts to sit down for an hour after every shit - trust me, you'll know. A regular external hemo ranges from uncomfortable/itchy to mildly painful at most. A thrombosed one makes your life a living hell for a week+.

      • 1 month ago
        Anonymous

        yeah I think I've had some hemorrhoids before, never went to a doctor or anything but they would itch for like a week before clearing up.
        sorry about your thrombosed butthole, dawg

        • 1 month ago
          Anonymous

          If you have a thrombosed one dont eat spicy food. Made that mistake making extra spicy tacos and the irration from that and the hemmorrhoid and spending hours over the toilet.. Ended up getting constipation and a impacted stool. Nearly thought I was gonna die.

    • 1 month ago
      Anonymous

      Its more swollen.

      Wtf is this picture supposed to be? It looks like a penis inside a vegana but the vegana is x-rayed.

      Its literally labeled

  3. 1 month ago
    Anonymous

    I used to get hemorrhoids when I was a child and I ate 70% junk food. Now I'm an adult and I can fully control my diet, so I don't get them anymore.

  4. 1 month ago
    Anonymous

    Wtf is this picture supposed to be? It looks like a penis inside a vegana but the vegana is x-rayed.

  5. 1 month ago
    Anonymous

    I started eating some all bran buds every day never get them any more

  6. 1 month ago
    Anonymous

    I've only ever heard of Americans having this issue also along with it:
    >IBS
    >Reflux
    >Kidney stones
    But you watch an American sports stream and by the amount of pharama ads you'd think every second American gets them.

    • 1 month ago
      Anonymous

      Yeah indians never have any problems like that.

    • 1 month ago
      Anonymous

      Obese people get them all the time because their bowel movements are dogshit due to the amount of shit they shovel down their gullets and seeing as America is 60%+ obese people that’s the reason

    • 1 month ago
      Anonymous

      I got these a lot in my early-mid 20s (was a /fraud/cel powerfatty) and used to completely ignore them even squatting or deadlifting which would make them worse
      coming off gear, dropping bodyweight and eating more fibre seemed to fix that (and a lot of other issues) for me

      I'm a Britbong but was also a moron who speedran getting these by destroying my gut and maxxing my blood pressure

      • 1 month ago
        Anonymous

        >destroying my gut
        How do you figure you did this?

  7. 1 month ago
    Anonymous

    You make this thread multiple times a week dude

    • 1 month ago
      Anonymous

      He puts things up his ass multiple times a week

  8. 1 month ago
    Anonymous

    Do these ever go away? Ive heard they do but I doubt hemorrhoid surgery would be a thing if they did

    • 1 month ago
      Anonymous

      >Get hemorrhoid following salmonella/food poisoning/something
      >For a week or so it literally feels like my butthole is on fire when I take a shit
      >Gradually becomes less painful over time until eventually the pain is just a memory
      >Fast forward two years
      >Coworker convinces me to eat at Ethiopian place
      >A few hours later I am shitting so hard my ass is bleeding
      >Hemorrhoid comes back
      >AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
      To make it even worse, the food was shit and cost like $20

      Due to my own experience, I think they retract but they kinda just lay dormant and show back up more easily than they do the initial time

  9. 1 month ago
    Anonymous

    You guys know what's weird? I've literally taken giant dildos for years and never got one of these things. I've torn the skin around my butthole multiple times, and I'm taking like bad dragon xl knots. Still not a single hemmoroid. What's up with that?

    • 1 month ago
      Anonymous

      >lifetime bliss for eternal torture and pain

      • 1 month ago
        Anonymous

        Yeah yeah, your religion is the one and only religion and is right and will burn sure sure.

        • 1 month ago
          Anonymous

          >haha your so dumb because you velive in religion
          >let me just put Gian silicone dog wieners in my rectum though

          • 1 month ago
            Anonymous

            Oh no homie, I don't think your dumb. I actually respect you for having a a strong belief. It's good for the mind just not something I do.
            I just run into the religious dudes who would rather go negative with it than say "Think about what masturbation is doing to the soul anon." You know? But this site does make you want to go straight to the negative. I can see how my comment would also come off as berating.

Your email address will not be published. Required fields are marked *