Normies got so blackpilled last year

they stopped showing up in the gym for their yearly new year resolution stint

Be a real shame if the trend continues this year..

Ape Out, Gorilla Mindset Shirt $21.68

Rise, Grind, Banana Find Shirt $21.68

Ape Out, Gorilla Mindset Shirt $21.68

  1. 2 months ago
    Anonymous

    [...]

    Did you really think to yourself "heh, yeah that's such a good post, it needs to be it's own thread"?
    kys homosexual

  2. 2 months ago
    Anonymous

    wth is blackpill

  3. 2 months ago
    Anonymous

    Have people just completely given up? Everyone is mopey and unwilling to put in the effort at their jobs. Now the gym. When I go the grocery store everyone is an angry lardass waddling around with soulless eyes.
    I only go out in public for necessities so maybe its my narrow perspective but damn. People need to lighten up

    • 2 months ago
      Anonymous

      Idk dude im happy

      • 2 months ago
        Anonymous

        I am happy for you anon 🙂 life is bretty damn good

    • 2 months ago
      Anonymous

      thats the general feeling im getting
      people stopped giving a frick about anything
      nightclubs hollydays gym

  4. 2 months ago
    Anonymous

    If it means I get a squat rack uninterrupted, so be it

  5. 2 months ago
    Anonymous

    I wouldn't know, I've always been a super late night gym guy. I'm the only person in when I go. I'm fricking stoked tho, not been back in the gym long after a serious injury that kept me out for about a year. Already back to benching my own bodyweight for reps so I'm a happy bunny. Anyway black pill and demoralisation shit is just for lazy gays who want yet another excuse to not do anything with their lives. As if it's that difficult to pick stuff up and put it down for a few minutes a few times a week.

  6. 2 months ago
    Anonymous

    Idk they showed up this week for me. I keep hearing from people that they're gonna go in February so they aren't seen as cliche new years resolutioners.

  7. 2 months ago
    Anonymous

    lol. It's pretty funny this is probably the only time in history where being autistic and immune to this shit could put you near social elite if you're not some reddit "introvert"

    • 2 months ago
      Anonymous

      >lol. It's pretty funny this is probably the only time in history where being autistic and immune to this shit could put you near social elite if you're not some reddit "introvert"

      Explain

      • 2 months ago
        Anonymous

        What is there to explain?
        Autistics are mostly unaffected by social pressures and propaganda.
        The capacity to keep doing what you're doing and have fun with it is something normies latch onto and find attractive about men.
        Everyone hates small talk now or at least claims to but secretly miss it and just wish someone would talk at them because they've lost the ability. So your spergy ranting can actually be a source of comfort for a lot of people. It's not really hard be liked and be autistic now because there's not as many toes to step on.

    • 2 months ago
      Anonymous

      What is there to explain?
      Autistics are mostly unaffected by social pressures and propaganda.
      The capacity to keep doing what you're doing and have fun with it is something normies latch onto and find attractive about men.
      Everyone hates small talk now or at least claims to but secretly miss it and just wish someone would talk at them because they've lost the ability. So your spergy ranting can actually be a source of comfort for a lot of people. It's not really hard be liked and be autistic now because there's not as many toes to step on.

      >going to the gym consistently is now considered autistic
      Can you moron autismos frick off back to twitter or something. Not everything's autism. Ironic you mention reddit considering you sound like you're from there.

      • 2 months ago
        Anonymous

        outed yourself

  8. 2 months ago
    Anonymous

    lmfao. no one wants be the fatty with the new year resolution thing and then still quit after a week lmfao.

    • 2 months ago
      Anonymous

      it's pretty easy now to find out exercise isn't as effective as diet for losing weight

      Ozempic exists now. If they're fat there's no way they're picking hard work over drugs.

  9. 2 months ago
    Anonymous

    it's pretty easy now to find out exercise isn't as effective as diet for losing weight

Your email address will not be published. Required fields are marked *