Any drugs/roids for fast weight loss? Don't care about the side effects

Any drugs/roids for fast weight loss? Don't care about the side effects

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    Amphetamine is by far the most effective weight loss drug.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      It can give gynecomastia.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        So can my dick

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        OP literally said he doesn't care about side effects.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      this

      OZEMPIC 1mg check your endocrinologist tho . Friend of mine lost like 20 kg in two mounts with this shit, ain't cheep also. It's used to treat diabetes

      saw an article a few days ago: word went out to doctors to not prescribe it for weight loss anymore because people with diabetes can't get enough stock.

      >don’t care about the side effects
      Lol you’re fucking dumb. DNP, make sure you write a will beforehand retard

      shortage of DNP for a while now, I had a bunch of sources but no one can get any for over 6 months

      It can give gynecomastia.

      stims give gyno? fuck

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        >stims give gyno? fuck
        He's baiting you retard

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          google says hes right (tho its rare)

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            link

            • 3 weeks ago
              Anonymous

              fucking google it, basically says everything causes gyno tho.

              never listen to anything the common public says about drugs and drug usage

              they all think drugs are the semen of satan and they instakill noscope you the very moment you take them

              lol google said weed causes gyno too, legit never fucking heard that before

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            never listen to anything the common public says about drugs and drug usage

            they all think drugs are the semen of satan and they instakill noscope you the very moment you take them

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    OZEMPIC 1mg check your endocrinologist tho . Friend of mine lost like 20 kg in two mounts with this shit, ain't cheep also. It's used to treat diabetes

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    >don’t care about the side effects
    Lol you’re fucking dumb. DNP, make sure you write a will beforehand retard

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    Test+ anavar/primobolan. Not that fast tho, you need a cutting cycle of 10-14 weeks. But wont rek you like dnp/amphetamines.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      retard

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        no, YOU are the retard

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    2hours of cardio + 1800 calorie diet. Repeat daily until desired weight

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    Meth, unironically.

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    clenbuterol

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    Stenabolic (sr9011)+ ostarine + cardarine + yohimbine + ECA stack goodspeed anon

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    just don't eat numbnuts

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    I come into this thread, and there's not a single mention of clenbuterol. What a bunch of fags you are.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      clenbuterol

      nvm, I'm blind. The only right answer in this thread.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Isn't clenbuterol for breathing?

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Any drugs/roids for fast weight loss?
    you don't need drugs for weight loss

    anything ranging from caffeine to meth, stay away from shit like ecstasy/acid since they're very tiring and you can't really keep taking them for a long duration

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    Thermodynamics

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    DNP is the most effective if you don't care about side effects or risk of death.
    I miss the old generals we had for it.....

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      nearly killed myself with dnp lmao, glad the kids nowadays dont love it too

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    hhahahaha another summerfag begging for fast weight loss. You should have started losing weight last summer loser

  15. 3 weeks ago
    Anonymous

    Just eat Clen

  16. 3 weeks ago
    Anonymous

    Of course you don’t care about side effects that’s how you became a fat bastard in the first place

Your email address will not be published.