be careful what you wish for

be careful what you wish for
ive always wanted to look more imposing, now in 5 months or so my face went to a babyface to this villian look lmao
people that dont know me get spooked and take distance

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    >retakes photo to make sure le scary tattoo is showing

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >Eye of Horus is scary
      Kys

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    Yeah they get spooked because you look like an incel who's about to shoot up a grocery store. Whatever you did to look fucked up like this you need to find a way to reverse it

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    So you went with the 'smoke meth in the hot sun for 14 hours a day' method?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      alright ill the the reason, im addicted to ritalin without prescription for about 4 weeks now
      this isnt a very good photo i made of my self tbh, this girl i spent the night with kept snapping pics of me lol

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        I'm not even joking when i say it's becoming noticeable. Do you find more junkies trying to talk to you than before? You got to eat, mna.

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    You look like an angry baby.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Yeah they get spooked because you look like an incel who's about to shoot up a grocery store. Whatever you did to look fucked up like this you need to find a way to reverse it

      These guys are spot on. You look like a frustrated kid with anger issues.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        my life going well tbh i got some girls into me but the one im into, doesnt love me back so that sucks
        for the rest im painting walls and kickboxing

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          but i need help for my ritalin addiciction, i take 2 strips of 10 mg ritalin per day (not dexamphetimine the other variation)

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          >Kickboxing
          what every boomer and woman love to do

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    You wouldn't look scary if you dressed nice, got a better quality camera, and made an attempt to not scowl.

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    ok, i made a new pic
    im horrible at making selfies when others take pics of me i look better
    is this a ok pic?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      You did remember 🙂
      That's not a bad photo man. It's not that intimidating but it looks good. Definitely a good angle for you

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Much better

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Never mind, that hairline is sexy as fuck. I want you.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      You look like that image of that guy who shows up in people's dreams

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Dam not gay but you look pretty handsome here bro.

    • 2 weeks ago
      Anonymous

      You look kinda like billy cobb

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    the only reason im posting here now is becuase its 04:43 here and everyone is asleep
    i only sleep every other day... this ritalin is fucking me up
    im asking for help with this addiction, the mental help people just give me advice they know already but im asking if they can make go to rehab cuz i think its rly fking me up

    this song owns btw

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Get well anon, you probably already know this but you look scary not because of cutting but because of your addiction. Once you get over it you will look younger.
      I truly hope you best it’s a good sign that you’re reaching out for help that already puts you miles ahead of most people with addictions.
      Good luck.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        thanks
        yeah i want to go to rehab or something but at the same time i still want to work and do kickboxing, i even started training with my dad
        when the ritalin runs out, its a strain to keep my eyes open. that takes about 3 or 4 days. and then i want to work or kickbox, so i buy new ones so i can function again... it is a difficult situation

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          and somehow i found 3 fucking people that sell it for me for dirt cheap, like higher power WANTS me to use this shit all the time

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          I understand wanting to focus on fitness specially if it makes you spend quality time with your father but it seems like the ritalin addiction actually makes it harder to do so instead of the other way round

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            my dad just started training at the kickboxing gym i train at, they are doing it without charge because i do a lot for the gym as well
            just me, my dad and the boss of the gym there going hard and we blast tupac on the speakers haha

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            i feel it makes me physically stronger actually and hyperfocus, when i speak in person all the shit i say rhymes without effort and is witty as fuck, like my brain is overclocked
            but im taking way too fucking much...

            • 3 weeks ago
              Anonymous

              I’d advise lowering the dose gradually if you actually want to quit because going cold turkey will give you too much withdrawals. Keep seeking profesional help, overdoing stimulants is very harmful

              • 3 weeks ago
                Anonymous

                the only withdrawal i have when i stop them is that im incredibly tired, tommorow i have a talk with the mental health people again. (well today in 5 hours, didnt sleep)
                they told me to taper down before but i cant fking help taking way too much everytime i get them

                also here a drawing from before i abused it. i was able to draw the bigger picture better, now i hyperfocus on details right away or fill half of the paper with pen going apeshit like with the other pic of my other drawing

            • 3 weeks ago
              Anonymous

              What is ritalin/aderall like? I've been considering trying it for utilitarian reasons, what's the effect feel like?

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    heres my body a few days ago cuz this is a fitness board, im leaner now im cutting again and the ritalin makes seems to make the deficit cut fat 10x harder

    my favorite exercise now is pullups with fat grips, also leg raises and dips

    i can hold a front lever for a full 5 seconds nowadays

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      i wish i could always feel like when i feel like when i take the first few ritalin pills for the day, this addiction is becoming a big problem for me
      um anyone wanna talk or something someone post their discord so we can talk for an hour straight this shit makes me just wanna communicate all day

    • 3 weeks ago
      Sage

      Holy fuck he has an ankh tattoo, BIG YIKES

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      bahahaha from the faggy tattoo on the hand to the dyel that trained his obliques i cant stop laughing. why do fucking dyels trains obliques it looks fucking awful and it makes you arms look even more stick like. the only time obliques can look good is if you actually have mass on your arms to match the extra size your obliques add to your torso

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    Why do you keep making threads calling your self ugly do you have a humiliation fetish?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      i dont think im ugly i like how i look like now
      but i got sad today when i was talking on my phone with my dad on street and an older couple walking close to me literally got spooked even though i was happy in the conversation and they took distance

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      tbh i just get sad when people get spooked by me it happens a lot... but a lot of people are nice for me too i have good social contact nowadays so i am grateful for that

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Didn’t mean to call you ugly anon 🙁
        I’m glad that you don’t dwell on only the negative interactions you have like the rest of incels here

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          ah its ok

          Holy fuck he has an ankh tattoo, BIG YIKES

          i have eye of horus too
          my next tattoo will be a dragon on my back but im saving money for it

          • 2 weeks ago
            Anonymous

            Good for you symbology bro. The ankh and eye of house are two beautiful symbols that give protection to those who wear them. Of all things to tatoo those are some of the best

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    but, is there anyone here who was addicted to ritalin
    please tell me how youve stopped

    heres something i drawed yesteryday, i wanted to draw a demon but it ended up becoming a mongolian warrior lol

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      wealth beyond measure, outlander.

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    im listening this song too

    i rly like the spanish language cant understand it but it sounds very good in music i like the moon as well

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    how haven't you been drafted to die in ukraine vladislav?

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    here was me very lean at 68 kg a few months ago, before the ritalin abuse
    despite being 73-75 kg now, my face looks more pronounced. i cant pinpoint what has changed...

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      sorry forgot to attach the pic
      you can see my face looks way younger here, despite being way leaner then i am now...

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        to anyone wondering how i got that lean, i did it by walking all day, sometimes up to 50k steps.
        now i do kickboxing and painting walls for work but ive been eating way too much. im watching my food again to get as lean as in that pic
        the only strength training i did in that pic was pullups, pushups and hanging leg raises
        now i do the same strength training but i use fat grips for pullups and leg raises, sometimes i do tricks like muscle up or front lever but i dont see that as training. ive also been doing lunges with bodyweight to grow my legs, thats been working becuase i had twig legs now theyre beefed up some more
        i do use weights sometimes. but then its shrugs or forearm training
        ah i just love to talk all day

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          Tell me more anon. I don't have a gym nearby so I only have walking. Is walking 50k steps a day realistic? Is that all it takes to be lean?

          • 2 weeks ago
            Anonymous

            Former UPS driver here, don't do 50k steps a day if you value your joints and general well-being.

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    That hairline is tragic. Go bald

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      ah i dont mind my hairline... really i dont, if if i started balding badly i would just grow my hair out long anyway and get that gta 5 trevor look
      but yeah it is true it does feel like i am balding.

  15. 3 weeks ago
    Anonymous

    You look british as fuck. Only people with incestual genepools can have their face bunched up enough to occupy only 1/3rd of their entire head real estate

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      he's obviously a slav

      • 2 weeks ago
        Anonymous

        Not really. Guy looks like a kraut.

  16. 3 weeks ago
    Anonymous

    Stop scowling and you would look like Niles from Frasier

  17. 3 weeks ago
    Anonymous

    i have some very good news though
    they are reducing the dose of my antipsychotics at a pretty good rate. they finally listen to me after 3 years of the dose being the same
    i wish i could speak u guys in person u seem like cool people but now im here just typing at 5 am lol anyone wanna voice chat or something

  18. 3 weeks ago
    Anonymous

    i wanna buy a keyboard instrument, ive just been freestyling on this i enjoy it so much
    ill never bother learning any song just freestyle lol

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      btw im not saying im good at that.... but imma buy one just to freestyle

  19. 3 weeks ago
    Anonymous

    You don't have to take unprescribed ritalin talk to a doctor m8

  20. 3 weeks ago
    Anonymous

    Maybe stop scowling you fucking dunce

  21. 3 weeks ago
    Anonymous

    Are you that autistic German pedophile who frequented IST discord servers back in the day? Does the name Der Unterdruecker ring a bell?

  22. 3 weeks ago
    Anonymous

    Wait, never mind, the German pedophile had a completely different writing style. Sorry, OP.

  23. 3 weeks ago
    Anonymous

    this fag looks like a lame ass dyel upset cuz he cant get laid. yeah that is not imposing at all
    >corny tattoo
    yeah you need to get out more if you think this gay is imposing and you probably just look like an angry incel dork instead its why people are spooked by you

  24. 3 weeks ago
    Anonymous

    looking good tomatoes, happy you're still going

  25. 3 weeks ago
    Anonymous

    gay tattoo

  26. 3 weeks ago
    Anonymous

    4/10
    Good gains though

  27. 2 weeks ago
    Anonymous

    STOP STOP STOP PLEASE STOP POSTING STOP POSTING PLEASE STOP PLEASE STOP POSTING PLEASE STOP

  28. 2 weeks ago
    Anonymous

    god I would love nothing more than to beat the absolute fuck out of your gay ass

  29. 2 weeks ago
    Anonymous

    You look like a child molester… that is all

  30. 2 weeks ago
    Anonymous

    Oh i know you. You posted ages Ago. You are from the netherlands

Your email address will not be published.