Lordosis?

Nothing Ever Happens Shirt $21.68

Black Rifle Cuck Company, Conservative Humor Shirt $21.68

Nothing Ever Happens Shirt $21.68

  1. 1 month ago
    Anonymous

    b***h looks like a worm

  2. 1 month ago
    Anonymous

    Most women are actually ugly. She has incredibly recessed face yet a guy needs to have strong jawline and good forward growth to be able to date her.

    • 1 month ago
      Anonymous

      >lifetime of people wanting to bury their wieners in that fat ass of hers calling her pretty
      Yep, that'll do it.

    • 1 month ago
      Anonymous

      imagine giving your child such subhuman genetics, because pussy feels good

    • 1 month ago
      Anonymous

      >incredibly recessed face
      She's looking down to her cellphone.
      This kind of neck and spine posture is normal nowadays with zoomers and their social media shit 24/7 on their devices .

    • 1 month ago
      Anonymous

      Shut up you black pill Black person.
      You don't talk to girls. Ever.

      • 1 month ago
        Anonymous

        Ugly prostitute. lol

        • 1 month ago
          Anonymous

          Straight white male. I'm just not a blackpill Black person.
          Looks don't matter nearly as much as you wish they did.

      • 1 month ago
        Anonymous

        I am in a committed relationship with a “normal” looking girl and we are looksmatched.
        My girl has no wrinkles at 26. Every other woman I see needs a lb of makeup to cover wrinkles they get at 22.

        • 1 month ago
          Anonymous

          Good.

  3. 1 month ago
    Anonymous

    4/10, 4 points for not being fat

  4. 1 month ago
    Anonymous

    MID EW

  5. 1 month ago
    Anonymous

    >lordosis
    >sis o lord

  6. 1 month ago
    Anonymous

    my bad guys hehe just punched my woman in the spine again haha sorry can't help it hihi

  7. 1 month ago
    Anonymous

    GOLEM GET YE GONE

    • 1 month ago
      Anonymous

      GOLEM GET YE GONE

    • 1 month ago
      Anonymous

      GOLEM GET YE GONE

    • 1 month ago
      Anonymous

      How does one let their posture become so bad?

      • 1 month ago
        Anonymous

        crazy, she goes from 6 to 8

        • 1 month ago
          Anonymous

          ye that's a slouch/posterior pelvic tilt on the left, anterior pelvic tilt on the right.
          i wish the image had an example of neutral posture with the same girl.

    • 1 month ago
      Anonymous

      Golem get ye gone

    • 1 month ago
      Anonymous

      GOLEM GET YE GONE

    • 1 month ago
      Anonymous

      GOLEM GET YE GONE

    • 1 month ago
      Anonymous

      GOLEM GET YE GONE

  8. 1 month ago
    Anonymous

    not gonna lie b***hes with that jaw structure make me horny. they tend to look cuter and them struggling to suck wiener is so hot.

    go ahead incels and dyels.no one is beating down your door to get fricked by you anyway. swear off b***hes like this

  9. 1 month ago
    Anonymous

    Fitness?

  10. 1 month ago
    Anonymous

    Maybe she's a hunchback?

  11. 1 month ago
    Anonymous

    She literally looks like an S

    Remember, the only reason it's all going to shit it's because men are turning a blind eye to it all, and pretend it ain't so. In any objective reality, one wouldn't even glance in her general direction, that's how unassuming and uninteresting and blândsnd yeah, even ugly she is.

  12. 1 month ago
    Anonymous

    my religion is i aint use electricity after night cept monitors yo is it too late 2 be greate?

  13. 1 month ago
    Anonymous

    How do you even fix that sort of posture?

    Are deadlifts, facepulls and getting a quality chair enough?

  14. 1 month ago
    Anonymous
  15. 1 month ago
    Anonymous

    Just wormin' in a workout here

  16. 1 month ago
    Anonymous

    broadosis

  17. 1 month ago
    Anonymous

    I'd legit snort a line of that good stuff out that butt. Then drop a rack on that bad b***h, buy her a Louis Vuitton bag, take her to a fancy restaurant that Billy Joel would approve of, take her back to the pent house and pound that ass all night while smoking backwoods of The Chronic. No mid, we living fast rock n roll like Yeezy, Led Zeppelin, and Pimp C homie. Real big dog big dig energy stay out the pen if you can't hang with the mad dawgs bruh. You a Pomeranian to a Pitbull with its balls poked with a stick to increase its aggression in the fight homie, I've been through the mud came from nuthin' to bang fast ho's do hella drugs and stack chedda up the ceiling homie

Your email address will not be published. Required fields are marked *